Reklama2012-06-25
4

Cannes Lions: Grand Prix za kampanię Nike, laury dla Wieden+Kennedy, Ogilvy & Mather i WPP

Na festiwalu Cannes Lions w kategorii kampanii zintegrowanych Grand Prix przyznano akcji reklamującej Nike+ Fuelband. Najlepszą agencją została amerykańska Wieden+Kennedy, siecią - Ogilvy & Mather, a holdingiem - WPP.

W kampanii opaski Nike+ Fuelband wzięli udział sportowcy z różnych dyscyplin oraz znane osoby z innych dziedzin życia. Akcję przygotowała i zrealizowała agencja R/GA z Nowego Jorku.

>>> DDB Warszawa: Brązowe Lwy i dwa Srebrne za rozkład jazdy McDonald’s

Na koniec festiwalu Cannes Lions przyznano też tytuły Agencji, Sieci i Holdingu Reklamowego Roku, sumując nagrody zdobyte przez poszczególne firmy we wszystkich kategoriach konkursowych. Agencją Roku została Wieden+Kennedy z amerykańskiego Portland, wyprzedzając BBH London i Ogilvy São Paulo. Wieden+Kennedy z Portland okazała się też najlepszą agencją niezależną, w tej kategorii wyprzedzając dwie niemieckie agencje: Serviceplan i Jung von Matt.

>>> Polacy zwycięzcami Young Lions na festiwalu Cannes Lions

Tytuł Sieci Reklamowej Roku przypadł Ogilvy & Mather, a kolejne miejsca zajęły BBDO i DDB. Natomiast Holdingiem Reklamowym Roku został WPP (kontrolujący m.in. agencje Grey, Young & Rubicam, JWT i Ogilvy), wyprzedzając Omnicom Group i Publicis Group.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Cannes Lions

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas