Reklama2008-06-17
0

Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)

W poniedziałek na 55. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy CannesLions Grand Prix w kategorii Promo przypadł agencji BBDO Nowy Jork,a w kategorii Direct JWT India, Mumbai.

W sumie w kategorii Promo przyznano 49 Lwów. Grand Prix poszedłdo BBDO Nowego Jorku, USA za kampanię "Voyeur Integrated Campaign"dla HBO. Przyznano też 17 złotych Lwów, 13 srebrnych i 18brązowych.




W kategorii Direct Grand Prix powędrował do JWT India, Mumbai,za kampanię społeczną "Lead India", na łamach dziennika The Timesof India. W tej kategorii przyznano w sumie 7 złotych, 13 srebrnychi 17 brązowych Lwów.


Direct Agency of the Year została agencja Shackleton z Madrytu.

Cannes Lions potrwają do 21 czerwca.

Autor:łk

Więcej informacji:Cannes Lions

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas