Biznes2020-01-20
0

Ubrania sportowe Cardio Bunny w sklepach Biedronka. Kontrakt na 1,78 mln zł

Od poniedziałku 20 stycznia br. w sklepach sieci Biedronka dostępna będzie limitowana kolekcja ubrań sportowych polskiej marki odzieżowej Cardio Bunny, należącej do firmy HubStyle. Wartość kontraktu wynosi 1,78 mln zł i obejmuje wybrane sklepy Biedronka w całej Polsce.

W ofercie sieci sklepów Biedronka znajdą się komplety dresów (spodnie i bluzy - każde w cenie 69 zł), legginsy (49,99 zł) oraz t-shirty i topy (39,99 zł) marki Cardio Bunny. Kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży.


W grudniu ub.r. HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek wieczorowych marki Sugarfree.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/hubstyle-nie-dostal-10-mln-zl-pozyczki-obrot-akcjami-na-gieldzie-zawieszony-do-marca-2020 ##


- Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach - stwierdził Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży w HubStyle.

Kolekcja ubrań sportowych Cardio Bunny będzie dostępna w wybranych sklepach Biedronka od poniedziałku 20 stycznia br. do soboty 1 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas