Reklama2019-11-05
1

Prezenty od rodziców w bożonarodzeniowej kampanii sklepów Carrefour (wideo)

Sieć sklepów Carrefour jako pierwszy duży reklamodawca zaczęła akcję marketingową związaną z Bożym Narodzeniem. Obsługą reklamową firmy zajmują się Saatchi&Saatchi IS, Arena Media, K2 Precise i Performics.

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowane są prezenty dla dzieci, przede wszystkim zabawki. Carrefour udostępnił już katalog pod hasłem „Czary mary, prezenty do pary” szczegółowo opisujący promowane produkty. Oferta będzie obowiązywać do 24 grudnia lub wyczerpania zapasów.

W spocie występują rodzice, którzy bez powodzenia starają się ukryć kupione już prezenty przed swoim małym dzieckiem. Bobasowi, znanemu z poprzednich reklam Carrefoura, głosu użycza Wojciech Mecwaldowski. W takiej konwencji spoty firmy są utrzymane od wiosny br.

 

W październiku br. Carrefour prowadził loterię „Wielkie darmowe zakupy”. Sieć regularnie reklamuje też zdrową żywność pod hasłem „Bio na zdrowie”.

Działania reklamowe Carrefoura obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz radio.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS, a za działania w internecie oraz planowanie i zakup mediów - domy mediowe Arena Media, K2 Precise i Performics.

Autor:tw

Więcej informacji:Carrefour, Boże Narodzenie, sklepy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas