Internet2011-02-01
0

Castingi do serialu internetowego promują Forda Grand C-MAX (wideo)

Podczas eventów promujących Forda Grand C-MAX odbywają się castingi do serialu internetowego, który będzie reklamował ten samochód. Za cały projekt odpowiada agencja Max Weber.

Do serialu internetowego „Polemika w fotelikach”, który będzie reklamował Forda Grand C-MAX, poszukiwane są dzieci w wieku 5-10 lat. Wybrane dzieci wystąpią w produkcji jako mali eksperci od motoryzacji oceniający ten samochód z perspektywy jego tylnych foteli.

Castingi do „Polemiki w fotelikach” odbywają się w salonach Forda podczas eventów promujących Forda Grand C-MAX. Pierwsze miały miejsce w miniony weekend w Warszawie, Gdańsku i Gliwicach, a następne zaplanowano w Chorzowie i Krakowie.



Za kreacją i produkcję serialu na zlecenie Ford Polska odpowiada agencja Max Weber należąca do Young & Rubicam Brands. Zdjęcia są planowane na drugą połowę lutego, a premiera – na początek marca. Serial będzie składał się z 10 odcinków.

Autor:tw

Więcej informacji:Ford Grand C-MAX, Ford

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas