Technologie2019-12-05
0

CCC: aplikacja mobilna z ponad 1 milionem pobrań (wideo)

Aplikacja mobilna marki obuwniczej CCC po 8 miesiącach od jej uruchomienia zanotowała ponad milion pobrań. Polska aplikacja znajduje się także na liście TOP 10 aplikacji zakupowych w sklepach Google Play i Apple App Store, z ocenami użytkowników odpowiednio 4,6 i 4,7.

Blisko 30% sprzedaży CCC w kanale e-commerce (ccc.eu), działającym od czerwca 2019 r., generowane jest przez aplikację mobilną. Ponad połowa zakupów w aplikacji generowana jest przez osoby z grupy wiekowej 18-34.

Aplikacja mobilna CCC umożliwia wyszukiwanie produktów, w tym także Visual Search (wyszukiwanie wizualne na podstawie zdjęcia - funkcja obecnie dostępna tylko na iOS), dokonywanie zakupów, sprawdzanie dostępności produktu w sklepach stacjonarnych oraz znalezienie najbliższego sklepu. Użytkownicy mają także dostęp do ofert promocyjnych. Członkowie Klubu CCC odnajdą w aplikacji mobilną wersję swojej karty lojalnościowej, a osoby, które chcą dołączyć do klubu, mają tam możliwość rejestracji. Użytkownicy mogą także oceniać produkty poprzez opcję "swipe" (podoba/nie podoba się) oraz korzystać z inspiracji modowych.

- Pracujemy nad rozbudową aplikacji o nowe funkcjonalności, m.in. w zakresie przyspieszonego wyszukiwania produktów czy kolejnych form płatności, które przyciągną nowych użytkowników - powiedział Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC.

 

 

 

- CCC ma w planach dalsze wzbogacanie aplikacji o nowe funkcjonalności takie jak: udostępnienie Visual Search na innych systemach operacyjnych (obecnie dostępny iOS), rozbudowanie modułu płatności online czy też wyświetlanie produktów w aplikacji przy użyciu trójwymiarowych modeli oraz narzędzi rzeczywistości rozszerzonej - czytamy w komunikacie CCC.

Ponadto w 2020 r. CCC planuje udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach zagranicznych, na których obecna jest marka.

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa CCC, właściciel sieci sklepów obuwniczych CCC, eObuwie, DeeZee i Gino Rossi, zanotowała wzrost przychodów z e-commerce o 53,2 proc. do 995,3 mln zł. Firma chce wprowadzić e-sklep CCC.eu na kolejne rynki, zapowiada też, że Gino Rossi w przyszłym roku osiągnie rentowność operacyjną.

Autor:km

Więcej informacji:CCC, aplikacja mobilna, e-commerce

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas