Reklama 2018-03-25
2

CCC reklamuje buty New Balance i Puma dla dwudziestolatków (wideo)

Nowa odsłona kampanii sieci sklepów obuwniczych CCC pod hasłem „Go for more - idę po więcej” skierowana jest do osób w wieku studenckim. Za jej przygotowanie i realizację wspólnie z marketerem odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon, OS3 i MullenLowe MediaHub.

- Kampania to nowy, świeży kierunek rozwoju marki CCC. Celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie oraz przyciągnięcie nowych Klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki - opisuje Marek Kmiecik, doradca zarządu CCC ds. strategii marketingowej.

Reklamy są utrzymane w stylistyce znanej z cyklu kampanii firmy pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Przy czym dotychczasowe odsłony tych działań - w tym obecna, promująca wiosenną kolekcję - pokazywały inne trzy grupy społeczne: dojrzałych mężczyzn i kobiety, a także dzieci.

 

W nowej kampanii prezentowane są m.in. buty i dodatki marek New Balance i Puma, które właśnie wprowadzono do oferty sklepów CCC.

Akcja będzie obejmować pięć krajów, w których działa CCC: Polskę, Słowację, Czechy, Węgry i Rumunię. Działania zaczynają się 26 marca, będą prowadzone w telewizji, kinach, prasie, internecie (m.in. mediach społecznościowych) oraz sklepach CCC (materiały POS, lighboxy, witryny, blendy i nośniki digital signage). Potrwają półtora miesiąca.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan. Spot wyreżyserowało Państwo Rodzeństwo, produkcją zajęło się studio Lemon, a zdjęcia wykonał Łukasz Ziętek. Za działania w internecie odpowiada agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

W spocie wykorzystano znaną z poprzednich reklam CCC piosenkę „These Boots Are Made for Walking” Nancy Sinatry, w aranżacji przygotowanej we współpracy z Piotrem Krygierem.

Autor: tw

Więcej informacji: CCC, buty

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas