Większość magazynów o komputerach i grach komputerowych miało w lutym br. niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Komputer Świat”, a liderem był „CD Action”.
Miesięcznik „CD Action”(Wydawnictwo Bauer) miał w lutym br. sprzedaż ogółem na poziomie 101 105 egz., czyli o 11,3 proc. większą niż w lutym 2009 roku i był to największy wzrost w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się „PC Format”, także wydawany przez Bauera. Jego wynik sprzedażowy to 84 250 egz., co oznacza spadek o 22,3 proc.
Na podium znalazł się też jedyny w zestawieniu dwutygodnik, czyli „Komputer Świat” (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 49 307 egz. Tytuł ten odnotował największy spadek w rankingu wynoszący 34,3 proc.
Zobacz tabelę
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował magazyn „Play!”, zaś największy spadek dotyczył pisma „PC World”.
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.