Prasa2015-06-17
0

„CD-Action” liderem pism komputerowych. Tylko „Komputer Świat” ze wzrostem

W I kwartale 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD-Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Zaś najwięcej stracił „Chip”.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 81 559 egz., czyli o 6,19 proc. mniej niż w I kwartale 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 55 440 egz., po spadku o 15,68 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zwiększył się o 16,77 proc. do 35 809 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip”, który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 23,43 proc. i wyniosła 11 827 egz.

Zobacz tabelę

W marcu 2015 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 9,08 proc. do 88 349 egz. Drugie miejsce zajął „PC Format” (57 908 egz.; w dół o 6,94 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (34 509 egz.; do góry o 31,30 proc. - był to jedyny wzrost w rankingu).

Również w tym ujęciu najwięcej stracił będący czwarty w rankingu „Chip” - jego wynik zmalał bowiem o 24,57 proc. do 11 318 egz.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas