Prasa2018-01-16
2

„CD-Action” liderem sprzedaży wśród pism komputerowych w październiku

W październiku 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2017 roku wyniosła 86 176 egz., czyli o 32,41 proc. więcej niż w październiku 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 39 349 egz., po spadku o 8,22 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej znalazł się „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który miał stratę wynoszącą 0,75 proc. do 34 287 egz.

W październiku 2017 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „CD-Action” - było to o 57,92 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas