W lutym 2013 roku spadła sprzedaż wszystkich pism komputerowych i o grach komputerowych. Na pozycję lidera awansował „CD Action”, którego sprzedaż ogółem spadła najmniej w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC Format”.
Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 84 348 egz., czyli o 11,57 proc. mniej niż w lutym 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem. Rok wcześniej zajmował drugie miejsce.
Z kolei z pierwszej na drugą pozycję spadł komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż w badanym okresie wyniosła 63 865 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 48,52 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w lutym br. zmniejszył się o 23,14 proc. i ostatecznie wyniósł 34 075 egz.
Zobacz tabelę
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 8,30 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei najwięcej stracił „PC Format” - było to 13,95 proc.