Prasa2015-01-19
1

„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych. Ostro w dół „PC World”

W październiku 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 77 472 egz., czyli o 14,73 proc. mniej niż w październiku 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 56 226 egz., po spadku o 18,68 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 9,41 proc. do 47 454 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem aż o 40,52 proc. i wyniosła 10 836 egz.

Zobacz tabelę


W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 15,31 proc.) pochwalić się mógł „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „CD Action” - było to 24,51 proc.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas