Prasa2013-08-14
1

„CD Action” nowym liderem wśród pism komputerowych, „PC World” najwięcej stracił

W maju 2013 roku nowym liderem sprzedaży wśród pism komputerowych i o grach komputerowych został „CD Action”. Pismo to jako jedyne w zestawieniu zanotowało wzrost - najwięcej stracił „PC World”.

Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2013 roku wyniosła 76 042 egz., czyli o 1,97 proc. więcej niż w maju 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem. Rok wcześniej „CD Action” zajmował drugie miejsce, a teraz jako jedyny zanotował wzrost.

Z kolei na drugą pozycję spadł komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 57 821 egz., po spadku o 28,29 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w maju br. zmniejszył się o 28,11 proc. i ostatecznie wyniósł 28 450 egz.

Natomiast najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który znalazł się tuż za podium. Wynik tej gazety wyniósł 19 817 egz., po spadku o 30,28 proc.

Zobacz tabelę


W porównaniu do kwietnia 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 3,63 proc.) także pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „PC Format” - było to 22,95 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas