Prasa2010-01-20
1

"CD-Action" odświeżony i z szerszą tematyką

Od lutowego wydania miesięcznika "CD-Action" (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek, tematyka pisma poszerzona została o gry na konsole (X Box 360 i PlayStation 3). Odświeżona została również szata graficzna magazynu i część działów, zmienił się także układ treści.

Bez zmian pozostała objętość "CD-Action" (132 strony) i jego cena (14,99 zł). Numer lutowy pisma ukazał się w nakładzie wynoszącym 140 tys. egz. do którego dołączono płytę DVD z trzema grami (w tym pełną wersją premierowej gry akcji Ninja Blade).

Odświeżony magazyn wspiera kampania reklamowa w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN. Kreację spotu przygotowała agencja Digit-Art z Wrocławia, a media zaplanował Mediaedge:CIA.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "CD-Action" w okresie od stycznia do października ub.r. wyniosła 86 563 egz.

Autor:Patryk Pallus / pp

Więcej informacji:CD-Action

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas