Prasa2014-11-17
4

„CD Action” umacnia się na pozycji lidera. „PC World” o 40 proc. w dół

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 94 640 egz., czyli o 13,84 proc. więcej, niż w sierpniu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 49 974 egz., po spadku o 13,28 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 11,07 proc. do 31 890 egz.

Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 39,55 proc. i wyniosła 11 450 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 31,31 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei najwięcej stracił „PC Format” - było to 15,18 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas