Prasa2013-02-18
2

„CD Action” umacnia się na pozycji lidera pism komputerowych

W listopadzie 2012 roku wśród pism komputerowych i o grach komputerowych na pozycji lidera umocnił się „CD Action”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, z kolei ponownie najwięcej stracił „Chip”.

Sprzedaż ogółem poświęconego grom czterotygodnika „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 87 732 egz., czyli o 17,05 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten z miesięcznika w czterotygodnik przekształcił się w październiku ub.r.

Na drugim miejscu znalazł się „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 61 009 egz., po spadku względem listopada 2011 roku o 3,42 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 24,50 proc. i wyniosła ona 44 790 egz. Tytuł ten od stycznia 2012 roku ukazuje się jako miesięcznik, wcześniej był dwutygodnikiem. Jego cena wraz ze zmianą częstotliwości wzrosła z 6,50 zł do 8,90 zł.

Z kolei ponownie największy spadek zanotował plasujący się na ostatnim miejscu w rankingu miesięcznik „Chip” (Grupa Burda). Sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się bowiem o 28,91 proc. do poziomu 19 845 egz.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku największym wzrostem  sprzedaży ogółem (o 23,15 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „PC Format” - 10,53 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas