Na pozycji lidera wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.
Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 92 958 egz., czyli o 15,23 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był jest to największy wzrost w zestawieniu. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 58 766 egz., po wzroście o 1,58 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,33 proc. i ostatecznie wyniósł 30 020 egz.
Zobacz tabelę
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,46 proc.) pochwalić się mógł „CD Action”. Z kolei jako jedyny stracił tutaj „Chip” (Grupa Burda) - było to 6,72 proc.