Reklama 2012-07-24
4

Cenowe „Wow!” w promocji Subway

W sieci Subway ruszyła promocja cenowa kanapki z szynką. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Q&A Consulting.

W ramach promocji w sieci Subway kanapka z szynką do końca września będzie kosztować o połowę mniej niż wcześniej. Oferta jest ma na celu przyciągnięcie nowych klientów do sieci oraz wzmocnienie jej wizerunku.

Promocję wspierają działania reklamowe, których głównymi bohaterami są animowany ogórek i pomidor pokazujące swoje zaskoczenie nową ceną kanapki. Kampania - zaplanowana do końca lipca - obejmuje przede wszystkim outdoor (billboardy, citylighty, scrolle, reklamy wielkoformatowe i mobilne) oraz social media (m.in. fanpage Subway Polska na Facebooku).

Akcję w całości przygotowała i realizuje agencja Q&A Consulting, która odpowiada za strategię komunikacji, kreację reklam, prowadzenie działań e-PR oraz planowanie i zakup mediów.

Autor: tw

Więcej informacji: Subway

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas