Operator telefonii mobilnej, m.in. pod marką 'wRodzinie' CenterNetliczy, że dzięki zakupowi marki Telepin od Mediatela pozyska wciągu kilkunastu miesięcy dodatkowych 100 tys. użytkowników, wynikaz komunikatu spółek. CenterNet może też współpracować z Mediatelemprzy stworzeniu wspólnej oferty dla biznesu.
"Zakładamy, iż oferta związana z marką Telepin będzie dalejkierowana do osób głównie dzwoniących za granicę z tym że jejfunkcjonalność zostanie poszerzona o rozwiązania mobilne. Mamyrównież pomysły na wykorzystanie tej marki do innych produktów.Zakładamy, iż w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy dzięki temuprojektowi uda nam się pozyskać dodatkowych 100 tys. użytkownikówtelefonii komórkowej" - powiedział wiceprezes CenterNet GrzegorzTomczyk.
CenterNet poinformował w czwartek, że odkupił od spółki z grupyMediatel prawa związane z marką Telepin za 3 mln zł. Spółka podała,że dzięki podpisanej umowie uzyskuje dostęp do sieci dystrybucjikart Telepin - ponad 85.000 punktów dystrybucyjnych na tereniecałej Polski.
"CenterNet nabywa również unikalny know-how związany z ofertądla obcokrajowców mieszkających w Polsce lub przyjeżdżających wcelach turystycznych. Obecny potencjał tego rynku szacowany jest naponad 200.000 użytkowników kart Telepin" - czytamy także.
Mediatel rozpoczął również projekt MVNO (wirtualny operatortelefonii komórkowej) pod marką Telepin, ale w sierpniupoinformował, że nie będzie go dalej rozwijać (po tym jak zdobyłok. 4 tys. stałych użytkowników).
Obie spółki poinformowały, że nie wykluczają dalszej współpracy,np. przy tworzeniu wspólnej oferty dla klientów biznesowych.