Reklama2008-08-05
0

CenterNet stawia na żużel

CenterNet objął pakiet sponsora tytularnego Speedway Ekstraligi. Namocy umowy informacje o sponsorze pojawią się docelowo nastadionach, w materiałach zawodów i relacjach TV. Umowa wchodzi wżycie od sierpnia 2008 i będzie obowiązywała do końca sezonu 2010.

- Żużel jest jednym z najbardziej widowiskowych sportówmotorowych, cieszy się niezmienną popularnością wśród środowisklokalnych, ale jest wciąż niedostatecznie doceniany w wymiarzeogólnopolskim. Nasza współpraca ma pomóc tej dyscyplinie. Filozofiafirmy zakłada wspieranie i promocję społeczności. CenterNet będzieprowadził odpowiedzialny społecznie biznes, a wspieranie żużlawpisuje się w ten sposób myślenia - mówi wiceprezes CenterNetGrzegorz Tomczyk. - Synonimem żużla jest dynamika, kojarzy się znim rozwój, ale i odpowiedzialność. Chcemy wykorzystać tenpotencjał - dodaje Tomczyk.

- To spełnienie oczekiwań całego środowiska żużlowego iukoronowanie wielomiesięcznych starań - mówi prezes SpeedwayEkstraligi, Ryszard Kowalski. - Mamy nadzieję, że nasi nowipartnerzy szybko przekonają się o wymiernych korzyściach płynącychz ich decyzji. Już dziś Speedway Ekstraliga jest najsilniejszą ligążużlową na świecie, jej znakiem firmowym są widowiska na najwyższympoziomie, wypełnione stadiony i dzięki umowie z TVP coraz większaoglądalność telewizyjna, a tym samym szybko rosnąca wartośćmedialna.

Speedway Ekstraliga jest na drugim miejscu w Polsce pod względemliczby widzów na stadionach (średnio około 10 tysięcy na mecz),zaraz po piłkarskiej ekstraklasie. Rywalizuje w niej 8 drużyn, wsezonie rozgrywanych jest około 80 imprez. Według danychpochodzących z badań oglądalności, widownia relacji telewizyjnych wbieżącym sezonie sięga pół miliona widzów co weekend.

Autor:pr

Więcej informacji:CenterNet, żużel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas