Badania2010-01-16
0

Centrum Monitorowania Rynku potraja próbę Household Metria

Centrum Monitorowania Rynku zwiększy grupę gospodarstw domowych objętych Household Metrią do tysiąca. Badanie łączy informację o konsumpcji telewizji i internetu z danymi zakupowymi.

W celu zwiększenia do tysiąca - czyli ponadtrzykrotnie w porównaniu z obecnym stanem - grupy gospodarstw domowych objętych Household Metrią Centrum Monitorowania Rynku rozpoczęło już rekrutację. Większa próba respondentów, która pozostanie reprezentatywna dla ogółu społeczeństwa, pozwoli otrzymać dokładniejsze dane o skuteczności reklamy telewizyjnej i internetowej oraz przekładaniu się jej na decyzje zakupowe.

16 domów mediowych korzystających obecnie z wyników Household Metrii będzie je otrzymywać do końca roku na niezmienionych warunkach cenowych.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas