Prasa2013-09-10
12

Cezary Pazura twarzą tygodnika “7 Dni Puls Tygodnia”

Cezary Pazura weźmie udział w kampanii reklamowej nowego tygodnika społeczno-politycznego “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise), który pojawi się na rynku w najbliższy poniedziałek. Aktor będzie też na jego łamach publikował felietony.

- Cezary Pazura to jeden z najbardziej znanych aktorów, będzie dla nas dużym wsparciem - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Nisztor, redaktor naczelny “7 Dni Pulsu Tygodnia”.

Pazura zagrał m.in. postać Jurka Kilera w kultowym “Kilerze” i dlatego jedno z haseł reklamujących tygodnik będzie brzmieć “Killer wśród prasy”. Kampania wspierająca start tytułu z jego udziałem obejmie na pewno billboardy i reklamy na autobusach w dużych miastach, a być może także inne media.

Na łamach “7 Dni Pulsu Tygodnia”. mają być też publikowane felietony Cezarego Pazury pod wspólnym tytułem “Okiem widza”. - Będzie mieć wolną rękę w doborze tematów - podkreśla Nisztor. Oprócz aktora w piśmie swoje komentarze publikować będą m.in. Artur Kapelko, członek zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej, poeta Krzysztof Cezary Buszman czy Grzegorz Kwolek, dziennikarz RMF FM.

W magazynie znajdą się teksty dotyczące polityki, spraw społecznych, lifestyle'u, życia gwiazd, a także reportaże, porady czy materiały śledcze. Ponad połowę zawartości pisma wypełniać będą przedruki z innych tytułów - zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich (więcej na ten temat).

Tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” liczyć będzie 84 strony i zadebiutuje na rynku w nakładzie wynoszącym ok. 100 tys. egz. Jego ceny wydawca jeszcze nie ujawnia.

Wydawcą tytułu będzie spółka Press Media Enterprise. Fundusze na start przedsięwzięcia dał jeden ze szwedzkich funduszy inwestycyjnych.

Autor:pp

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas