Reklama2011-10-26
14

Change Integrated nie będzie już reklamować Canal+ i Cyfry+. Poszło o lemura

Change Integrated zrezygnowała z kompleksowej obsługi reklamowej Canal+ Cyfrowego. Agencja i nadawca telewizyjny mieli różne wizje rozwoju marek Canal+ i Cyfra+.

Rozbieżności między Change Integrated a Canal+ Cyfrowym nasiliły się po ostatniej kampanii Cyfry+, której bohaterem był lemur wspomagany głosem przez Borysa Szyca (zobacz tę reklamę). Przedstawiciele agencji przyznają, że mają zupełnie inną wizję rozwoju tego brand hero niż klient, dlatego zdecydowali się zakończyć z nim współpracę. Firmy nie informują, jaki jest okres wypowiedzenia tej umowy, dlatego nie można wykluczyć, że w mediach pojawią się jeszcze reklamy Canal+ i Cyfry+ przygotowane przez Change Integrated.

Change Integrated obsługiwała reklamowo oba brandy w zakresie ATL od połowy ub.r., przejmując zlecenie od Ogilvy Action (więcej na ten temat). Umowa została podpisana na dwa lata.

Nie wiadomo, w jaki sposób ani kiedy Canal+ Cyfrowy wybierze nową agencję reklamową. Rzeczniczka firmy odmówiła komentarza na ten temat.

Autor:tw

Więcej informacji:Change Integrated, lemur

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas