Technologie2005-04-12
0

Chętniej kupują gry, niż muzykę

Nielsen Entertainment opublikowało raport na temat preferencji konsumentów multimediów w USA

Jak się okazuje, rośnie znaczenie gier wideo – wciąż są one mniej popularne niż filmy DVD, ale wydatki na nie przekraczają już kwoty przeznaczane na zakup muzyki.

Aż 40% amerykańskich gospodarstw domowych posiada przynajmniej jedną platformę do gier – komputer, konsolę stacjonarną lub przenośną. 23% posiada wszystkie trzy, a najpopularniejszym narzędziem do gier są konsole stacjonarne – donosi Nielsen Entertainment. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej wśród 1500 losowo wybranych użytkowników, amerykańscy mężczyźni wydają na gry więcej pieniędzy, niż na muzykę. Liście najczęściej kupowanych multimediów przewodzą jednak filmy DVD. Stale rośnie liczba kobiet-graczy – aktualnie stanowią one już 39% ogółu grających. Jednak zarówno panie, jak i mniejszości etniczne, czują się zaniedbywane przez producentów i wciąż czekają na produkty dopasowane do ich specyficznych potrzeb.

Źródło informacji: GameSpot

Autor:4press

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas