Reklama2013-09-25
1

Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

Ruszyła internetowa kampania reklamowa nowego Chevroleta Trax oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Amnet Polska i dom mediowy Carat Polska.

Kampania nowej wersji Chevroleta Trax przebiega pod hasłem „Nowy wymiar tradycji”. Reklamy podkreślają, że samochód ten jest dostępny od 59,99 tys. zł. Grupą docelową są osoby w wieku 30-54 lat, mieszkające w dużych miast i prowadzące aktywny styl życia.

Kampania jest oparta na reklamach w formie screeningowych, łączących dwa formaty: tapetę i billboard/doublebillboard. Są one wyświetlane w serwisach Money.pl i NK.pl (m.in. na stronie logowania). Powierzchnie te są oferowane w modelu Real-Time Bidding.

Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Amnet Polska oraz dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Chevrolet Trax, Chevrolet

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas