Średnio 3,17 mln osób oglądało w TVP 1 nowy serial obyczajowy “Chichot losu”. To więcej widzów niż gromadzili w tym czasie główni konkurenci Jedynki. Wpływy z reklam wyniosły 9,5 mln zł.
Udział TVP 1 w czasie emisji serialu (soboty 20.20) wyniósł 21,64 proc. w grupie 4+ i 17,16 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Jedynkę śledziło jednak więcej widzów – 3,32 mln, a jej udział wynosił odpowiednio 23,43 proc. i 23,17 proc.
W paśmie nadawania “Chichotu” TVP 1 była liderem rynku w grupie wszystkich widzów. Na drugim miejscu znalazł się Polsat (20,14 proc., “Tylko muzyka”, rożne eventy), trzecia była TVP 2 (19,91 proc.; “Bitwa na głosy” i także eventy), a czwarty – TVN (10,49 proc.; filmy fabularne). W grupie komercyjnej TVP 1 zajęła jednak miejsce drugie za Polsatem.
Przychody z reklam nadawanych przy serialu wyniosły 9,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). “Chichot losu” śledziły głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.
Serial powstał na motywach powieści Hanki Lemańskiej o przewrotności losu i wewnętrznej przemianie głównej bohaterki. Była nią Joanna, prawie 30-letnia psycholog, która nagle musiała zająć się dziećmi zmarłej przyjaciółki. W produkcji grali m.in.: Marta Żmuda-Trzebiatowska, Mateusz Damięcki i Urszula Grabowska, reżyserował Maciej Dejczer.
TVP 1 zastanawia się nad nakręceniem kolejnej serii “Chichotu losu”, ale na razie żadne decyzje nie zapadły.
Widownia “Chichotu losu” odcinek po odcinku
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Profil widowni produkcji