Radio2011-04-18
0

Chilli ZET ostrzega przed niedoborem chilloutu

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa radia Chilli ZET. Akcja jest prowadzona w prasie.

Nowa kampania reklamowa Chilli ZET jest oparta na layoucie w formie ogłoszenia żartobliwie ostrzegającego przed niedoborem chilloutu, niskim stężeniem relaksu oraz spadkiem nasycenia życia muzyką i kulturą. Akcja ma niestandardowo podkreślać, że radio to każdego dnia oferuje swoim słuchaczom muzykę chilloutową i szeroko rozumianą kulturę.

Marcin Wojciechowski i nowe programy w Chilli ZET

Dwa nowe kanały od Chilli ZET


Kampania – zaplanowana do końca czerwca – obejmuje kilkanaście tytułów prasowych m.in. „Newsweek”, „Polityę”, „Vivę”, „Galę, „Maleman”, „Zwierciadło” i „Traveler”.

Autor:tw

Więcej informacji:Chilli ZET

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas