Reklama2011-08-12
0

Chip.pl już nie w sieci Ad Total, ale w ARBOinteractive

Firma ARBOinteractive odpowiadać będzie za sprzedaż reklam w internetowych serwisach komputerowych chip.pl i gambler.pl. Z początkiem sierpnia wydawca tych witryn, spółka Hubert Burda Media Polska, podpisała umowę z tą siecią reklamową.

Dotychas reklamy na chip.pl i gambler.pl sprzedawała konkurencyjna firma AdTotal. - Skończyła nam się umowa z AdTotal. Dokonaliśmy przeglądu ofert i wybraliśmy ARBOinteractive - mówi nam Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Burdzie.

Cześć reklam w obu serwisach sprzedawana jest także samodzielnie przez dział reklamy Burdy.

W maju br. witryna Chip.pl miała 583 tys. unikalnych użytkowników (dane z badania Megapanel PBI/Gemius, więcej o popularności serwisów komputerowych).

Autor:pp

Więcej informacji:Chip.pl, Ad Total, ARBOinteractive

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas