Internet2005-01-10
0

Chip.pl z Ad.net

Od 1 stycznia współpracę z siecią reklamową Ad.net rozpoczął Chip.pl

Vogel Burda Communications, wydawca Chip-a zdecydował się na również na współpracę z siecią Ad.net w zakresie sprzedaży innych swoich tytułów:
Serwis Foto Video Digital  i AutoExpert.

- Zaufanie dużego, międzynarodowego partnera to powód do satysfakcji. Wspólnie z działem sprzedaży serwisów internetowych Vogel Burda Communications pracujemy aktualnie nad nowymi propozycjami, uwypuklającymi synergię wynikającą z naszej współpracy - powiedział Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

-Dzięki połączeniu sił będziemy w stanie zaoferować klientom lepszą i bardziej kompleksową obsługę. Spodziewamy się również, że adserver AdOcean udostępniony nam przez Ad.net, pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszej jakości eksponowania i raportowania kampanii reklamowych - powiedział Maciej Hutyra, Specjalista ds reklamy i marketingu internetowego, Vogel Burda Communications.

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas