Reklama 2012-09-27
40

Chłopięca rymowanka w reklamie serów Hochland (wideo)

Z początkiem października startuje telewizyjna kampania reklamowa serów topionych w plastrach Hochland. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Nowa kampania serów Hochland opiera się na 30-sekundowej reklamie, która pokazuje, jak podczas rodzinnego przygotowywania śniadania, młody chłopiec rymuje o kanapkach z tym serem. Głównym bohaterem spotu są plastry sera topionego Hochland z Szynką, które mają najlepszy smak, a kanapka z ich udziałem nie jest nudna.

Reklama przez ponad dwa miesiące będzie emitowana w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor: tw

Więcej informacji: Hochland

KOMENTARZE (40) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas