Reklama2016-01-14
0

Chłopska Pędzona w nowych opakowaniach od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design przygotowała nową identyfikację wizualną marki Chłopska Pędzona (United Beverages).

Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek nawiązująca do domowej produkcji alkoholu i bazująca na tradycyjnych recepturach.

Zrealizowany przez Czteryczwarte projekt, który objął 8 SKU, ma oddawać ideę tradycyjnych metod wytwarzania. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, a także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo mają jednocześnie podkreślać, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas