Reklama2010-01-26
0

Chrysler reklamuje wyprzedaż w Wirtualnej Polsce

W portalu Wirtualna Polska trwa kampania reklamowa samochodów Chrysler, Jeep i Dodge z rocznika 2009. Akcja pod hasłem „Chrysler wyprzedaż” obejmuje przede wszystkim dwa specjalne serwisy – standardowy i mobilny.

Na potrzeby kampanii reklamowej samochodów Chrysler, Jeep i Dodge z rocznika 2009 uruchomiono serwis chryslerwyprzedaz.wp.pl zawierający szczegóły oferty kupna tych aut: modele objęte promocją, ich ceny i wysokości rat leasingowych. Informacje te są też dostępne na stronie moto.wp.pl/chrysler dostosowanej do telefonów komórkowych. Ponadto klikając na konkretną ofertę, internauta ma możliwość znalezienia w wybranym regionie dealera, a nawet uzyskania z nim bezpośredniego połączenia.

Oba serwisy są promowane w targetowanej kampanii bannerowej pod hasłem „Chrysler wyprzedaż”, która obejmuje strony należące do sieci AdTotal i portalu Wirtualna Polska, a także serwisy mobilne, m.in. mini.wp.pl i wap.orange.pl. Akcję przygotowała sieć AdTotal we współpracy z firmami Chrysler oraz MEC Interaction.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Chrysler, Jeep, Dodge

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas