Reklama2015-10-06
0

„Chwile przyjemności” reklamują Caffetteria Mokate (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki kaw i deserów Caffetteria Mokate (produkowanych przez firmę Mokate) oparta na spotach sponsoringowych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change i dom mediowy Value Media.

W ramach akcji spoty sponsoringowe Caffetteria Mokate są emitowane m.in. przy programach „Taniec z gwiazdami” i „Hell’s kitchen” oraz serialu „Przyjaciółki” w Polsacie, a także przy wybranych produkcjach TVN i Telewizji Polskiej. Ponadto w listopadzie będą pokazywane w kinach przy „Spectre” - nowym filmie o Jamesie Bondzie.

Poprzednia kampania reklamowa Caffetteria Mokate była prowadzona wiosną br., wspierała rebranding marki poprzednio nazywającej się Mokate.

Kreacją i produkcją nowych spotów zajęła się agencja reklamowa Change, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Kampania potrwa do grudnia.

Autor:tw

Więcej informacji:Caffetteria Mokate, Mokate, kawa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas