Kultura2020-10-08
10

1,02 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja” w TVN, 11,58 mln zł z reklam

Główni bohaterowie serialu Główni bohaterowie serialu "Chyłka"

Serial „Chyłka - Kasacja” w TVN oglądało średnio 1,02 mln widzów, o 590 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i trzecie w 16-49.

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Kasacja” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 6 października br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,02 mln osób, co przełożyło się na 8,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Zaginięcie”, emitowaną wiosną ub.r. w soboty o 20.00, po trzech odcinkach oglądało 1,61 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,45 proc., 11,65 proc. i 12,34 proc. Serial stracił 590 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Pułapkę 2” śledziło 1,19 mln osób, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,97 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/brzydula-tvn7-nowa-edycja-wyniki-ogladalnosci ##

TVN w paśmie nadawania drugiego sezonu „Chyłki” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągnęła 15,29 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,26 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy i „Magazyn Expresu Reporterów”; 4,15 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Chyłka - Kasacja” wyniosły 11,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Chyłka - Kasacja” oparty jest na pierwszym tomie cyklu autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka, która w ramach tej serii broni Piotra Langera Juniora (w tę rolę wciela się Jakub Gierszał).

Cykl w player.pl udostępniony został 15 listopada ub.r. https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/od-15-listopada-chylka-kasacja-player-pl-udostepni-od-razu-dwa-odcinki Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

„Chyłka - Rewizja” od 6 października w Playerze

We wtorek, 6 października w Playerze zadebiutował trzeci sezon „Chyłki”, zatytułowany „Rewizja”. Pierwszy odcinek został udostępniony użytkownikom serwisu bezpłatnie. Tego samego dnia w płatnej ofercie pojawił się również odcinek drugi (kolejne będą udostępniane w tygodniowych odstępach).

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/usta-usta-serial-wyniki-ogladalnosci-opinie ##

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Chyłka - Kasacja, TVN

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas