Reklama2012-11-07
1

Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)

Rusza kampania reklamowa sieci kinowej Cinema City wspierająca jej 12. urodziny w Polsce. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i SCH Creative.

Urodzinowa kampania Cinema City informuje, że z okazji 12. rocznicy działania tej sieci w Polsce 10 listopada bilety w niej na filmy 2D będą kosztować tylko 12 zł.

Akcja reklamowa od 5 listopada obejmuje w telewizję ( TVP, Polsat, At Media, Discovery) radio, internet oraz autopromocję w kinach Cinema City.

Kreację spotów na potrzeby kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny agencji SCH Creative. Akcja potrwa do 10 listopada.

Autor:tw

Więcej informacji:Cinema City

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas