Reklama2011-03-28
2

Cinema City zmienia logo

Sieć kinowa Cinema City wprowadza nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją angielska agencja Identica.

Nowy logotyp Cinematy City jest instalowany w nowo uruchamianych kinach tej sieci. Natomiast w działających już kinach zmiana identyfikacji wizualnej będzie prowadzona systematycznie, tak żeby zaoszczędzić na kosztach. Przypomnijmy, że w br. firma chce otworzyć 5-7 nowych multipleksów, podczas gdy obecnie zarządza już 90 takimi obiektami (więcej na ten temat).


Poprzednie logo Cinema City jest wykorzystywane już od 15 lat. Nowy logotyp i opartą na nim identyfikację wizualną przygotowała dla firmy angielska agencja Identica, wcześniej przeprowadzając audyt marki Cinema City i oceniając jej pozycjonowanie.

Autor:tw

Więcej informacji:Cinema City, Identica

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas