Reklama2010-04-14
0

Cinema Park reklamuje „Niezwykły Świat Techniki”

W prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” w kinie Cinema Park. Akcję przygotowały agencja Cocktail Creative i dom mediowy PRO Media House.

Startująca właśnie reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” podkreśla, że zapewnia on trzygodzinną podróż szlakiem wielkich odkryć i wynalazków. Cykl – skierowany do dzieci w wieku 7-15 lat – obejmuje multisensoryczne projekcje w warszawskim kinie Cinema Park, z których pierwsza odbędzie się 24 kwietnia.

Działania reklamujące „Niezwykły Świat Techniki” są prowadzone od 15 kwietnia w Warszawie i okolicach, obejmując prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz outdoor (nośniki billboard, super12, citylight, tablice w autobusach, tramwajach i metrze). Oprawą wizualną kampanii – zaplanowanej na miesiąć – zajęła się agencja Cocktail Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas