PR2009-06-16
0

Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza szkolenia 'Arena Marki'

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza do swojej ofertyprogram "Arena Marki". W jego ramach będzie szkolić władzeadministracyjne w zakresie promocji obiektów sportowych.

Wprowadzany przez agencję Ciszewski Marketing Sportowy programdoradczo-szkoleniowy "Arena Marki" obejmuje koncepcje z zakresuzarządzania centrami sportowymi i marketingiem miejskim oraz taktykwzrostu sprzedaży zilustrowanych przykładami i case studies zcałego świata. Usługa składa się z czterech dwudniowych spotkań, wktórych kluczowi pracownicy konkretnego obiektu, zarząd iprzedstawiciele jednostek administracyjnych z pomocą specjalistówagencji wypracowują strategię jego działań promocyjnych iwizerunkowych.

Program opiera się na metodzie Tatami Marki, która pozwalaprecyzyjnie określić kluczowe kierunki przyszłych działańpromocyjnych i wizerunkowych prowadzących do zbudowania wyraźnej ispójnej marki obiektu sportowego, opracowania alternatywnych źródełjego dochodu i zwiększenia zainteresowania nim. - Przedstawiającpotencjalnym sponsorom i inwestorom efekty "Areny Marki" wpływamybezpośrednio na zwiększenie ich poczucia bezpieczeństwa orazzmniejszenie ryzyka problemów wizerunkowych i trudnościorganizacyjnych - opisuje Wojciech Majeran, dyrektor zarządzającyCiszewski Marketing Sportowy.

Agencja prowadzi obecnie rozmowy z władzami Bielska-Białej,Torunia i Gdańska na temat wprowadzenia programu dla obiektówpowstających w tych miastach. Na początku lipca w Warszawieodbędzie się również warsztat prezentujący tę usługę.

Autor:tw

Więcej informacji:Ciszewski Marketing Sportowy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas