Reklama2010-06-15
0

Citi Handlowy reklamuje się jako „bank w komórce”

Citi Handlowy rozpoczął promocję swoich usług internetowych i mobilnych. Ofertę wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Bank w komórce”.

W ramach promocji internetowego rachunku CitiKonto Direct w Citi Handlowym otrzymuje się kartę debetową za darmo oraz nie płaci za wypłaty z bankomatów, przelewy krajowe przez internet oraz – przy aktywnym korzystaniu z usługi – za samo prowadzenie konta. Jednocześnie można zarządzać rachunkiem przy pomocy telefonu komórkowego – w serwisie Citi Mobile. Promocja jest dostępna do końca września dla wszystkich, którzy wniosek o konto złożą przez internet, a we wcześniejszym miesiącu nie korzystali z rachunku w Citi Handlowym.

Ofertę wspierają działania reklamowe pod hasłem „Bank w komórce” obejmujące internet, outdoor (tablice m.in. w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Trójmieście, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu) oraz metro warszawkie (citilight, plakaty i spoty na ekranach w wagonach, reklamy na bramkach wejściowych). Kreację outdoorowej odsłony kampanii – zaplanowanej do końca lipca – przygotowała agencja reklamowa Publicis, za akcję w internecie odpowiada agencja Infinity Group, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor:tw

Więcej informacji:Citi Handlowy, bank w komórce

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas