Reklama2015-10-13
3

Citi Handlowy z chłopcem-menedżerem reklamuje kartę kredytową Citi Simplicity (wideo)

Citi Simplicity rozpoczął kampanię reklamową karty kredytowej Citi Simplicity. Akcja - przygotowana przez firmy Springpoint i MediaVest - obejmuje telewizję, radio, internet oraz prasę.

W reklamach opisywane są najważniejsze funkcjonalności karty Citi Simplicity: brak opłaty rocznej, bezpłatne powiadomienia SMS-owe oraz możliwość skorzystania z kredytu spłacanego w ratach w ramach limitu karty „10.000 zł za 20 zł miesięcznie”. Spoty pokazują, jak mały chłopiec odgrywa rolę swojego ojca menedżera.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa zaczęła się 28 września w radiu (stacje ogólnopolskie na czele z RMF FM i Radiem ZET, rozgłośnie lokalne), od 12 października do 22 listopada będzie prowadzona w telewizji (kanały TVP i Polsatu), od 12 października do 8 listopada w internecie (m.in. WP.pl, Onet.tv, TVP.pl), a na przełomie listopada i grudnia obejmie prasę („Polityka”, „Newsweek”, „Angora”, „Wysokie Obcasy” i „Logo”).

Kreacją reklam zajęła się agencja Springpoint, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas