Biznes2007-06-18
0

Citibank Handlowy zmienił markę

Citibank Handlowy zmienił z dniem 15 czerwca markę na Citi Handlowy.

Podał bank w komunikacie w poniedziałek.

Bank poinformował, że zmiana jest związana z ujednoliceniem marki Citi na całym świecie.

"Głównym celem wprowadzenia jednej wspólnej marki Citi jest podkreślenie zjednoczenia wszystkich części globalnej organizacji w jedną instytucję finansową. Polska jest jednym z wyjątków w globalnej strukturze. Nowe logo to Citi Handlowy" - czytamy w komunikacie.

Zysk netto Banku Handlowego wyniósł 197,4 mln zł w I kw. 2007 r. wobec 236 mln zł rok wcześniej. Po odliczeniu transakcji jednorazowych (łącznie 89 mln zł), wynik za I kw. 2006 r. wyniósłby 147,2 mln zł.

Autor:isb-kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas