Reklama2005-11-16
0

Citroen trafia w dziesiątkę

Agencja Data Solutions przygotowała i realizuje akcję marketingu bezpośredniego dla modeli dostawczych Citroëna w Polsce.

Akcja rozgrywa się pod hasłem „Potrójny strzał w dziesiątkę”.

Celem działań prowadzonych dla Citroën Polska jest wzrost sprzedaży modeli dostawczych oraz poinformowanie o nowym modelu w gamie dostawczych – C3 Van. Działania zaplanowane zostały do końca listopada 2005.

Akcja „Potrójny strzał w dziesiątkę” jest kolejną edycją działań direct marketingowych realizowanych przez Data Solutions dla Citroën Polska związanych ze wspieraniem sprzedaży gamy modeli dostawczych Citroëna w Polsce. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży modeli dostawczych wśród obecnych oraz potencjalnych Klientów Citroën Polska oraz poinformowanie Klientów o nowym modelu w gamie dostawczych - C3 Van.

Motywem przewodnim akcji jest specjalna oferta składająca się z rabatu oraz opon zimowych do wszystkich oferowanych modeli dostawczych: Jumper, Berlingo Van, C15 oraz nowość C3 Van.

Działania realizowane przez agencję Data Solutions podzielone zostały na 4 etapy i objęły telemarketing wychodzący, a więc weryfikację bazy danych obecnych oraz potencjalnych Klientów pod względem możliwości zakupu auta w najbliższym okresie; następnie przesłanie oferty do Klienta w wybranej wersji pakietu mailingowego, faksu lub e-mail oraz przekazanie szczegółowych danych dotyczących Klientów poprzez system extranetowy do sieci dealerskiej, co umożliwi bezpośredni kontakt dealerów Citroëna z wytypowanymi Klientami.

Akcja „Potrójny strzał w dziesiątkę” realizowana przez Data Solutions jest wsparciem działań ATL prowadzonych przez agencję EURO RSCG.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas