Reklama2009-05-14
0

City Service skraca nazwę i zmienia identyfikację

Agencja City Service skróciła swoją nazwę do pierwszego członu.Jednocześnie firma zmieniła identyfikację wizualną i wdrożyła nowąstrategię marketingową.

Rebranding agencji reklamy zewnętrznej City Service na City jestelementem strategii marketingowej przyjętej przez firmę pod hasłem"We explore the city".

- Zmiany to nie tylko ładniejsze oferty i odświeżona stronainternetowa, ale nowa jakość w realizowaniu dalszych celówbiznesowych spółki - opisuje Wiesław Stopa, współwłaściciel i newbusiness director w City.

-W sezonie 2008-2009 wdrożyliśmy sieć wolno stojących ekranówcyfrowych w technologii LED przy wiodących stokach narciarskich wPolsce, co wymagało profesjonalnego wsparcia marketingowego -dodaje Rafał Zamorski, współwłaściciel i sales director firmy.

Zmianie strategii i nazwy agencji City towarzyszy odświeżeniejej identyfikacji wizualnej, które obejmuje logo samej firmy i jejgłównych produktów. Strategię marketingową opracowała dla Cityagencja Rubikom Strategy&Creation, natomiast identyfikacjęfirma przygotowała we współpracy z No One.

Autor:tw

Więcej informacji:City Service

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas