Reklama2005-06-10
0

Cityboard Media planuje

Cityboard Media wybrał agencję Powergraph, która opracuje projekty nowej kampanii autopromocyjnej.

- Po sukcesie „Dla Wymagających”, Cityboard Media konsekwentnie kontynuuje działania związane z popularyzowaniem outdooru i nowoczesnych narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej - poinfomowamo w komunikacie firmy.

- Powergraph przedstawił propozycje, które były zbieżne z naszymi oczekiwaniami i założonymi celami, ale też uwzględniały specyfikę medium, jakim jest wielki format - podsumowała Marta Bryła, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Cityboard Media.

Celem ogólnopolskiej kampanii promującej Cityboard Media w sezonie 2005 jest stymulowanie zainteresowania outdoorem wśród Klientów i domów mediowych oraz budowa marki firmy.

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas