Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2008 sprzedaż ogółemna poziomie 81 450 egz. (78 127 egz. w analogicznym okresie 2007roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora)- 74 784 egz. (wzrost o 12 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 57 424 egz. (rok wcześniej 58 874egz.).
W lipcu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) -na poziomie 38 907 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 35 751egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (ManagerMedia) - ze sprzedażą 28 468 egz. (rok wcześniej 27 538egz.).