Prasa2008-12-09
0

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wewrześniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" we wrześniu br. wyniosła 109 736 egz. ibyła o 19,7 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 73 465 egz. (wzrost o 15,8 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się ""Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do września ub. r. spadła o 4 proc. i wyniosła 68 918egz.

Zobacz tabelę

We wrześniu br. wszystkie tytuły zwiększyły sprzedaż w stosunkudo poprzedniego miesiąca.

Zobacz tabelę

We wrześniu br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 38 312egz., zyskując 8 proc w stosunku do analogicznego miesiąca ub. roku. Drugą pozycję zajął "Manager Magazin" (Manager Media), któregosprzedaż ogółem wyniosła 29 544 egz. (rok temu 29 827 egz.).

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca wszystkie tytuły zanotowałyspadek sprzedaży ( "Businessman.pl" w sierpniu br. się nie ukazał,bo miał łączone wydanie lipcowo-sierpniowe).

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas