Prasa2009-01-14
0

'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wpaździerniku 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w październiku ur. wyniosła 73 704 egz.i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 614 egz. (spadek o 4,2 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do października 2007 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 67254 egz.

Zobacz tabelę

W październiku ur. prawie wszystkie tytuły zmniejszyły sprzedażw stosunku do poprzedniego miesiąca.

Zobacz tabelę


W październiku ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 36 982egz., tracąc 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas