Prasa2008-06-16
0

"CKM" i "Forbes" najchętniej czytane w I kw. 2008

W I kwartale 2008 roku najchętniej kupowanym miesięcznikiemlifestylowym dla mężczyzn był "CKM", natomiast największąpopularnością wśród magazynów biznesowych cieszył się "Forbes". Obasegmenty nie zanotowały większych zmian w porównaniu z tym samymokresem 2007 roku.

"CKM" (Marquard Media Polska) miał w I kwartale 2008 rokusprzedaż ogółem na poziomie 92 098 egz., czyli o ok. 1 600 egz.mniej niż w tym samym okresie 2007 roku - wynika z najnowszychdanych ZKDP opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazynutrzymał pozycję lidera wśród miesięczników lifestylowych dlamężczyzn.

Drugie miejsce zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), któryrozchodził się przeciętnie w ilości 77 556 egz. Natomiast trzeci wzestawieniu "Men's Health Polska" (Motor Presse Polska) ze średniąsprzedażą w wynoszącą 77 375 egz. zwiększył w porównaniu z Ikwartałem 2007 roku o ponad 12 tys. liczbę sprzedawanych egz.,dzięki czemu wyprzedził w rankingu shoppingowy "Logo" (Agora),który rozchodził się w 72 294 egz.

Zobacz tabelę

Natomiast wśród miesięczników biznesowych liderem pozostał "Forbes"(Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą wynoszącą prawie 41tys. egz., chociaż spadła ona w porównaniu z I kwartałem o 1,5 tys.egz. Drugi w rankingu jest "Manager Magazin" (Manager Media), któryutrzymuje sprzedaż na wyrównanym poziomie - w pierwszych trzechmiesiącach 2008 roku było to 30 582 egz. Udanie zadebiutował narynku "Businessman.pl" (MMG Polska), który przeciętnie rozchodziłsię w I kwartale obecnego roku w ilości 21 774 egz.

Zobacz tabelę

Autor:tw

Więcej informacji:CKM, Forbes, Playboy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas