Prasa2012-10-10
3

„CKM” i „Playboy” tracą czytelników, liderem „Men's Health”

W lipcu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało spadki sprzedaży w porównaniu do lipca ub.r., a najwięcej stracił „CKM”. Wzrostem pochwalić się może tylko „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w lipcu br. wyniosła 56 125 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 8,28 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Logo” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,89 proc. do 49 475 egz. - jest to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu. Magazyn ten w lipcu br. kosztował 4,99 zł, a rok wcześniej - 7,99 zł. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,71 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 40 596 egz.

Spadek także dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła bowiem o 12,28 proc. i wyniosła 40 200 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także liderem zostało pismo „Men's Health”, wiceliderem było  „Logo”, a trzecie miejsce należało do „CKM”.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:CKM, Playboy, Men's Health

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas