Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w październiku 2010 roku spadki sprzedaży. Najlepszy wynik osiągnął “CKM”, natomiast najbardziej, bo aż o 47 proc. spadły wyniki miesięcznika “Playboy”.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) w październiku ub.r. wyniosło 81 603 egz. i było o 5,86 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 61 167 egz., czyli o 2,18 proc. niższym niż w październiku ub.r.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 57 590 egz., co oznacza spadek o 17,5 proc.
Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – aż 46,77 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 45 598 egz.
Spadek zanotował także miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 35 441 egz., czyli o 13,56 proc. niższy niż rok temu.
We październiku ub.r w porównaniu do września ub.r. najwięcej zyskał “CKM” (20,08 proc.), a największy spadek, wynoszący 7,54 proc. dotknął “Men's Healtha”.